Longines: elegancija je stav
Urarstvo je za Švicarsku ono što je za Brazil nogomet ili za Britance šalica čaja u pet poslijepodne. Točka raspoznavanja, tradicija duboko ukorijenjena u kolektivnom identitetu, nacionalni ponos. I dok su korijeni većine sličnih tradicija pomalo mitoizirani, objašnjeni pričama i legendama koje u sebi nose tek fragmente dokumentarnosti, švicarska tradicija urarstva ima ipak nešto čvršću historiografsku pozadinu.
Krilati pješčani sat registriran je kao službeni logo kompanije Longines 1889. godine i nije se mijenjao sve do danas, 131 godinu kasnije. No, to nije ni impresivnija brojka vezana u Longines, kompaniju koja je jedan od nositelja urarske kulture u Švicarskoj. Longines je još stariji od svog loga, 1832. godine osnovao ga je majstor urar Auguste Agassiz, a kupite li danas sat iz neke od kompanijih kolekcija, serijski broj vašeg sata nastavljat će se brojeve koji su se počeli bilježiti 1867. godine.
Inače, te 1867. godine kompanija je dobila ime koje nosi danas. Isprva je registrirana pod imenom Raiguel Jeune & Cie, a u Longines je preimenovana nakon što je proizvodnje prebačena u tada novu tvornicu u mjestu Les Longines St. Imier, gdje se danas nalazi kompanijin muzej.
Bezvremenska elegancija
Osnovna odrednica Longines satova čitavo to vrijeme bila je elegancija. Dok su se drugi brendovi povezivali sa “coolom”, adrenalinom, izdržljivošću i avanturizmom, ime Longines oduvijek je simboliziralo odmjerenost i stil. Esencija brenda odražava se i sloganu “Elegancija je stvar stava”.
No, zbog svoje preciznosti i vrhunske izrade, Longines je u svojoj povijesti imao dodirnih točaka sa sportom i adrenalinom. Danas se brand tako veže uz aristokratske sportove; konjički sport, skijanje i tenis, dok dodirna točka sa zrakoplovstvom seže iz dvadesetih godina dvadesetog stoljeća, kada su se Longines satovi toliko svidjeli Charlesu Lindberghu, prvom pilotu koji je u jednom neprekinutom letu preletio Atlantski ocean između Pariza i New Yorka, da je sam dizajnirao svoju verziju.
Izdvojene Longines kolekcije za muškarce
Kolekcija koja slavi nasljeđe
Najpoznatiji ambasadori branda danas su Kate Winslet, Mikhaela Schiffrin, Andre Agassi i Simon Baker. Iako se približava slavljenju dvjesto godina povijesti, Longines je i dalje jedan je najuspješnijih tradicionalnih švicarskih brendova koji nudi sjajne mehaničke i kvarcne satove po atraktivnoj cijeni. Pod brendom je niz izvanrednih sportskih i klasičnih kolekcija, no krunski dragulj Longinesa je kolekcije Heritage koja slavi povijesti kompanije kroz moderne interpretacije njihovih ikonskih modela.
Satovi kolekcije Heritage odaju počast pionirima dizajna koji su kroz desetljeća svojim talentom obogaćivali Longines i predstavlja kontinuitet kompanije koja je nakon toliko godina i dalje relevantna u svijetu urarstva. Unutar Heritage kolekcije, primjerice, rekreiran je i sat koji je dizajnirao Lindbergh.
Izdvojene longines kolekcije za žene
Bez pomodarstva
Što se tiče stilskih odrednica brenda, muške linije Longines satova streme ka bezvremenskoj eleganciji i autentičnosti. Ne radi se o pomodarskim komadima koje ne funkcioniraju van specifičnog konteksta, već o satovima koji predstavljaju generacijsku vrijednost.
Linije namijenjene damama suptilne su i profinjene, izrađene od čelika te žutog ili ružičastog zlata, ponegdje ukrašeni dijamantima te odišu nenametljivim šarmom spoja modernosti i tradicije.
Po Longines u Marli
Svoj Longines možete kupiti u Marliju, najvažnijoj zagrebačkoj adresi kada su satovi u pitanju. Kultni zagrebački salon ponosi se tradicijom i iskustvom u urarstvu dugom nekoliko desetljeća, a kupce će na adresi Vlaška 13 dočekati nedavno dizajnerski preuređen prostor profinjenog ambijenta koji nudi zbilja posebno iskustvo kupnje.
Urarstvo je dio Marlijeva DNK. Savjet pri odabiru možete zatražiti od educiranog i stručnog osoblja, a Marli je i ovlašteni urarski servis tako da sve svoje potrebe vezane za satove možete obaviti na jednom mjestu. Kupcima je uz najavu osiguran besplatan parking u centru grada, a plaćati se može gotovinom, karticama na rate te kriptovalutama.