Niste u Zagrebu, a trebate popravak sata? Nema problema. Samo ispunite kratki obrazac, a mi ćemo se pobrinuti za ostalo.
Brza kurirska dostava vašeg sata u servis iz vašeg doma ili tvrtke
Zahtjev za preuzimanje i dostavu sata
Kako bi dogovorili servis na daljinu, unesite podatke i adresu za preuzimanje paketa, a mi ćemo se pobrinuti za sve ostalo.
- Trošak dostave za Vaš sat iznosi 50 kn. Trošak dostave će biti dodan cijeni obavljene usluge.
- Trošak dostave nakon popravaka besplatan je za vrijednosti servisne usluge iznad 1000 kn
- Informaciju od dijagnostici i procjeni troška popravka dobit ćete unutar tri radna dana.
Adresa - sa koje šaljete sat
Podaci o satu
Potvrda uvjeta i odredbi za dostavu i uslugu servisa
Upute za pakiranje i dostavu
ŠTO TREBA POSLATI?
Uz sat, priložite kratak opis kvara i okolnosti u kojima je do njega došlo. U slučaju da ste odabrali da mi organiziramo dostavu, nakon što popunite obrazac, kurir će paket preuzeti unutar dva dana. U suprotnom, osobno kontaktirajte kurirsku službu i dogovorite termin dostave.
PAKIRANJE I ZATVARANJE PAKETA
Pošiljatelj je obavezan pakirati pošiljku tako da zaštiti njezin sadržaj, druge pošiljke i radnike koji rukuju s pošiljkom. Pod pakiranjem pošiljke podrazumijeva se stavljanje sadržaja pošiljke u odgovarajuću ambalažu (omot, kutiju, kovčeg i sl.) zbog sprječavanja oštećenja ili umanjenja njenog sadržaja ili sadržaja drugih pošiljaka za vrijeme transporta. Pakiranje mora odgovarati sadržaju i obliku pošiljke, veličini, masi i vrijednosti pošiljke te uvjetima i duljini relacije na koju se prenosi! Ako šaljete više satova, poželjno ih je pojedinačno pakirati u čvrstu kutiju ispunjenu odgovarajućim zaštitnim materijalom kao što su stiropor, papir i slično, a koji će spriječiti oštećenje sadržaja. Takva pošiljka na pakiranju mora imati istaknutu naljepnicu s natpisom “PAZI LOMLJIVO”.
Uslugu dostave vaših satova naručenih ovim putem obavljaja kurirska služba Overseas Express s kojom tvrtka Marli d.o.o ima sklopljen ugovor i dugi niz godina uspješne suradnje.
Za sva pitanja dostave možete se obratiti u Overseas Express službu za korisnike na besplatni telefon 0800 33 66 33 ili preko poveznice https://www.overseas.hr/ContactUs
Uvjeti poslovanja servisa
1. Kvarovi do 150 kn popraviti će se bez prethodne suglasnosti kupca.
2. Svi nedostaci kao što su prijašnji kvarovi, oštećenja i ogrebotine moraju biti prijavljeni od strane korisnika prilikom prijema ili dostave sata u servis. Završnu provjeru fizičkih oštećenja ili nedostataka obavlja MARLI d.o.o. prilikom dijagnostike i procesa otklanjanja kvarova. Preporučamo da održavate svoj sat prema uputama proizvođača.
3. Trošak i odgovornost dostave uređaja u servis snosi korisnik ili posrednik ukoliko nije drugačije određeno. Tijekom dostave kuriskim službama paketi su osigurani od strane prijevoznika.
4. Popravak u garantnom roku – rok za popravak neispravnog proizvoda je 30 radnih dana od preuzimanja.
5. Vrijeme trajanja garancije na popravak ispisuje se na dokumentu prilikom preuzimanja proizvoda od servisa. Čuvajte taj dokument jer je on garancija na popravak.
6. Ukoliko korisnik ne preuzme uređaj u roku od 15 dana od završetka popravka, dijagnostike i ponude servisa naplaćujemo skladištenje uređaja u iznosu od 5,00 kn za svaki dan skladištenja. Za uređaje koji nisu preuzeti u roku od 90 dana, a bez prethodnog dogovora o produljenom čekanju ne odgovaramo te biti rashodovani ili reciklirani a dijelovi korišteni za pokriće troškova. Obavijest o tome kupac će dobiti SMS-om ili e-mailom.
7. Vrijeme trajanja servisa ovisi o isporuci dijelova od strane proizvođača, vremenski period servisa Vašeg sata može potrajati i do 6 mjeseci.
8. Korisnik je jasno i unaprijed upoznat sa uvjetima poslovanja na ovoj primci, našoj web stranici ili na upit te time smatramo da je suglasan sa svim uvjetima poslovanja i cijenama servisa prema važećem cjeniku.
9. PREUZETI UREĐAJ SA SERVISA MOGUĆE JE JEDINO UZ PREDOČENJE SERVISNE PRIMKE!
Ovim putem potvrđujem kako sam svoj pristanak društvu Marli d.o.o. kao Voditelju obrade za obradu i korištenje mojih osobnih podataka na način da me se kontaktira telefonski, putem sms poruke ili drugim elektroničkim putem dao slobodno, izričito, nedvosmisleno te kako sam prethodno upoznat(a) sa svojim pravima.
Cjenik usluga servisa
Naziv usluge | Opis | Cijena |
KRAĆENJE NARUKVICE | Skraćivanje narukvice ili remena sata koji je predviđen za skraćivanje (metalne narukvice, gumeni remeni itd). | 50 |
PROMJENA REMENA | Demontaža remena i montaža novog remena na sat. | 50 |
ZAMJENA BATERIJE KOD SATOVA KOJI NISU VODOOTPORNI | Satovi koji ne zahtijevaju testiranje na vodootpornost ili satovi kod kojih nisu dostupni rezervni dijelovi za obnovu vodootpornosti. | 80 |
BATERIJSKI SERVIS SATA | Uz zamjenu baterije sat se podvrgava provjeri vodootpornosti pri ulazu i izlazu i čisti se u ultrazvučnoj kadi. Ako sat nije vodootporan, nudi se popravak i zamjena brtvi da se vrati u ispravno stanje. (Tissot, Longines, Raymond Weil, Tag Heuer, Nomos). | 150 |
BATERIJSKI SERVIS ZA TISSOT TOUCH SATOVE (1st GEN) | Uz zamjenu baterije radi se i izmjena poklopca baterije s brtvom i vijcima, sat se podvrgava provjeri vodootpornosti pri ulazu i izlazu, te se čisti u ultrazvučnoj kadi. Ako sat nije vodootporan, nudi se popravak i zamjena brtvi da se vrati u ispravno stanje. Periodički servis kod T-touch satova se radi po ponudi. | 350 |
BATERIJSKI SERVIS ZA TISSOT T-TOUCH 2nd GEN I EXPERT | Uz zamjenu baterije radi se i izmjena poklopca baterije s brtvom i vijcima, sat se podvrgava provjeri vodootpornosti pri ulazu i izlazu, te se čisti u ultrazvučnoj kadi. Ako sat nije vodootporan, nudi se popravak i zamjena brtvi da se vrati u ispravno stanje. Periodički servis kod T-touch satova se radi po ponudi. | 450 |
BATERIJSKI SERVIS SATA | Uz zamjenu baterije sat se podvrgava provjeri vodootpornosti pri ulazu i izlazu i čisti se u ultrazvučnoj kadi. Ako sat nije vodootporan, nudi se popravak i zamjena brtvi da se vrati u ispravno stanje. (Cartier, IWC, Omega, Breitling, Jaeger-LeCoultre) | 250 |
PERIODIČKI SERVIS ZA QUARTZ SATOVE | Uz zamjenu baterije sat se podvrgava provjeri vodootpornosti pri ulazu i čisti se u ultrazvučnoj kadi te se radi zamjena svih brtvi sata i/ili zamjena krunice i pushera po standardima i preporukama proizvođača (Longines, Tissot, Raymond Weil). | 750 |
PERIODIČKI SERVIS ZA QUARTZ CHRONOGRAPH SATOVE | Uz zamjenu baterije sat se podvrgava provjeri vodootpornosti pri ulazu i čisti se u ultrazvučnoj kadi te se radi zamjena svih brtvi sata i/ili zamjena krunice i pushera po standardima i preporukama proizvođača (Longines, Tissot, Raymond Weil). | 850 |
PERIODIČKI SERVIS ZA QUARTZ SATOVE | Uz zamjenu baterije sat se podvrgava provjeri vodootpornosti pri ulazu i čisti se u ultrazvučnoj kadi te se radi zamjena svih brtvi sata i/ili zamjena krunice i pushera po standardima i preporukama proizvođača
(Cartier, Breitling, IWC, Panerai, Jaeger-LeCoultre,Tag Heuer) |
1150 – 2500 |
PREGLED MEHANIČKOG SATA | Pregled sata je uključen u cijenu servisa po prihvaćanju ponude, a naplaćuje se isključivo kod odustajanja od servisa. | 150 |
REDOVNI PERIODIČKI SERVISI | Periodički servis uključuje ispitivanje i reguliranje mehanizma sata, demagnetiziranje sata, čišćenje kućišta i narukvice, zamjena svih brtvi, testiranje svih funkcija sata | Cijena po ponudi |
REDOVNI KOMPLETNI SERVISI | Kompletni servis uključuje rastavljanje mehanizma sata, zamjenu istrošenih dijelova, zamjenu svih brtvi radi obnavljanja vodonepropusnosti, čišćenje svih dijelova sata, poliranje kućišta i čelične narukvice (koliko je najbolje moguće, veća oštećenja nije moguće u potpunosti ukloniti), ponovno sastavljanje mehanizma sata, nanošenja određenih vrsta ulja za podmazivanje mehanizma, testiranje vodonepropusnosti i hoda sata. | Cijena po ponudi |
*** Za modele satova kod kojih je potrebno slanje u centralni tvornički servis cijena slanja ovisi o vrijednosti sata i kreće se od 500 kn na više.
*** Vrijeme trajanja servisa ovisi o isporuci dijelova od strane proizvođača, vremenski period servisa Vašeg sata može potrajati i do 6 mjeseci.
*** Vrijeme trajanja servisa za vintage modele satova ovisi o isporuci dijelova od strane proizvođača, vremenski period servisa Vašeg sata može potrajati i do 12 mjeseci.
Način plaćanja naših usluga
PLAĆANJA U PRODAJNOM PROSTORU
– Jednokratno gotovinom ili karticama Maestro, MasterCard, Visa, Diners
– Odobravamo obročno plaćanje do 12 rata putem sljedećih kartica: ERSTE DINERS, ERSTE MAESTRO, ERSTE MASTERCARD GOLD, PBZ MAESTRO, PBZ AMERICAN EXPRESS, PBZ VISA, ZABA MASTERCARD, ZABA MAESTRO, ZABA VISA, ZABA VISA BUSINESS KARTICA
TRANSAKCIJSKA PLAĆANJA
Uplata po ponudi koju pošaljemo na vašu e-poštu internet bankarstvom ili u pošti, banci, FINI. Svi potrebni podaci za uplatu s brojem našeg žiro-računa i pozivom na broj nalaze se na ponudi. Za izradu ponude potrebni su nam vaši podatci. U slučaju da želite R1 račun, potrebni su nam naziv tvrtke, ime i prezime, adresa te OIB.
PLAĆANJE POUZEĆEM – DOSTAVA
Ukupni trošak obavljene usluge i dostave plaćate kuriru dostave pri primitku paketa. Cijena dostave je 50 kn. Pošiljku šaljemo Overseas dostavom.