Ramon Monegal x Marli

10. Prosinac 2019
Ramon Monegal x Marli

Novi mirisni identitet tvrtke Marli

Luksuzni prodajni salon Marli ove godine obilježava 50 godina postojanja na dobro poznatoj adresi Vlaška 13. Sjajan je to povod za predstavljanje novog identiteta Marli branda kakvog ga danas poznajemo. Nakon nekoliko mjeseci intenzivnih radova, Marli je otvorio vrata novouređenog salona za čiji je interijer zaslužan poznati duo Dean Franić i Saša Šekoranja. Opušteni luksuzni ugođaj koji odiše elegancijom, ali i neopterećenim svevremenskim stilom, na prvi pogled daje naslutiti koliko se pri uređenju prostora posvetilo pažnje detaljima i osjećaju koji će obuzeti posjetitelje i klijente pri samom ulasku u salon.

Osim novog dizajna interijera povodom 50 obljetnice, Marli je otišao korak dalje te iskustvo kupnje za svoje klijente proširio za još jednu dimenziju – mirisnu. U suradnji s poznatim španjolskim parfumerom Ramonom Monegalom, nastao je miris Marli koji je izašao u limitiranoj ediciji od 50 primjeraka kao simbol obljetnice obitelji Marinović koja već tri generacije vodi ovaj prepoznatljivi brand, koji je danas postao nezaobilazna adresa kad su u pitanju satovi luksuznih brandova. Ovo je velika novost kad je u pitanju uređenje prodajnih prostora u Hrvatskoj jer kreiranje vlastitog mirisa, kao utjelovljenje branda i prostora, pozamašan je pothvat.

U suradnji s poznatim stručnjakom za parfeme Jurajem Sotošekom, čija je ekspertiza pomogla u kreiranju ove mirisne priče, lansiran je miris koji potpisuje jedan od najcjenjenijih parfumera i službeni parfumer španjolske kraljevske obitelji. Marli miris sastavljen je od vetivera, cedrovog drveta, kore agar drveta te bijelog mošusa. ‘Dobili smo drveno-aromatičan miris, pun minerala i svježine što odgovara drvenom interijeru, dok agar drvo svojim tamnim tonovima odgovara tamnom kamenu, a bijela mošusna baza komunicira beži krem boje koje prevladavaju. Na ovaj način miris je postao dio cjeline i Marli salona,’ kazao je Juraj Sotošek.

Perfekcionizam u dizajnu, uređenje detalja, kreiranje mirisa i stvaranje ugođaja koji odiše modernizmom s primjesama klasike, i spojem elegancije s notom individualizma, najbolje opisuje Marli brand koji ulazi u novu eru poslovanja. Sasvim novo i drugačije iskustvo za sve ljubitelje satova, kolekcionare i obožavatelje rijetkih primjeraka satova čija je vrijednost prvenstveno sentimentalna i osobna.