Prije nego što sat dođe do urarskog stola, zaprima se u našem prodajnom salonu u Vlaškoj 13 gdje se prijavljuje kvar i simptomi koje je vlasnik primijetio. Sa tim opisom sat stiže u servisni centar gdje ga urari otvaraju specijaliziranim alatima, ponekad prilagođenim isključivo jednom brandu, te ga podvrgavaju različitim testovima, alatima i strojevima namijenjenim isključivo toj svrsi (vodootpornost, mjerenje amplitude…) da bi ustanovili stvarno stanje. Cijeli ovaj proces je manualan, detaljan i nemoguće ga je požurivati.
Ali ponekad čak ni sofisticirana oprema ne može potpuno zamijeniti dugogodišnje urarsko iskustvo.
Neki mehanizmi imaju svoje specifičnosti, a naš urarski tim je toga kroz godine postao svjestan (npr. osjetljivi brojčanik, kompleksni sustav navijanja…) i zato svakom takvom satu pristupaju u skladu s njegovim jedinstvenim karakteristikama.
Procjena se tada šalje kupcu i čeka se zeleno svjetlo za početak radova. Nakon odobrenja započinje proces popravka u našem servisnom centru. Dijagnoza koja je uspostavljena u ovom dijelu procesa se uspoređuje i daje na uvid na samom završetku radova.